tisdag 7 april 2009

Here i am :-)

Ja nu är jag här igen, har inte hunnit sitta vid datorn på ett tag. Både fredagen och lördagen spenderade vi ute (när vi inte hade besök), grävde upp lite buskar,planterat lite blommor mm
Elias vill ju gärna göra som Jonas, så helt plötsligt så gick han och hämtade en egen spade, så vem som är hans stora idol är ju inte så svårt att lista ut.
I lördags va även Jonas mamma,och hans mormor och morfar här och fikade på eftermiddagen, men innan det hade min kära mormor och Christer hunnit svänga förbi på en fika med. De va och besiktigade sin husvagn här så det passade ju bra att komma hem till oss en sväng. Kul att få visa dem huset med, tyvär träffar jag min mormor alldeles för sällan, men det hade ju varit smidigare om man bodde i samma stad.

I söndags va Jonas pappa och Bettan här och fikade, de gosade lite med Ludvig med och busade lite med Elias-

Igår kom systeryster för att spendera en dag med sin lillasyster,Emelie och Liam va ju såklart med. Kusinerna lekte och busade och vi tjatade åt mat och fikade. Liam tyckte moster Maddes köttfärsås va så god, han åt massa så det va kul :-)
När Jonas slutade så mötte jag och barnen upp honom och så gick vi upp o tog en kopp Kaffe på Coffèa,en riktigt mysig dag och eftermiddag. Jag ÄLSKAR verkligen våren :-)

Kom på att vi har fixat Ludvigs rum nu med, det blev jättefint, och min kära scraphörna fick flytta in till sovrummet, och Jonas han bara skrattade åt mig och sa nåt i stil med att mina scrapsaker va de som först kom iordning här i huset, och nu även det första som flyttats runt och åter igen är bra iordning...hihi tvingade honom att hjälpa mig med nån hylla och så med. Tur att han älskar mig så mycket HAHAHA

Nu är ni lite uppdaterade

3 kommentarer:

Kattis sa...

Det är ju å roligt å hålla på å fixa i ordning barnens rum :)

Måste snart hälsa på dig i huset! Kram

ScrapMi@ sa...

Oj vad härligt med mycké fikagäster =) alltid roligt med besök!!!!

Skärpning.....bättre ordning på pysselsakerna måste Du ha *skrattar* men visst är det roligt att få ordning på barnens rum absolut!

Glad Påsk på Dej!!
Påskpuss//Mia

Jonathan sa...

Heh ja jag vet ju att du gör god köttförssås XD De va en fin bild på Jonas o Elias me =) ha de bra MVH brorsan