onsdag 1 april 2009

BVC


Det gick bra på BVC idag,han växer bra även om han inte gått upp lika mycket som han brukar. Men jag har ju märkt att han äter oftare på nätterna så han klarar sig nog inte riktigt på bara min mjölk på natten, så nu ska vi börja ge smakisar av gröt.

Ska bli kul att se vad han säger. Hoppas bara det går bra och att han tycker om det för jag börjar känna mig som ett vandrande lik och skulle behöva lite mer sömn ;-)


Nu ligger han och sover men ska nog snart ge mig ut på en promenad med honom.

Jätteskönt väder ute,nu är det verkligen VÅR :-)

3 kommentarer:

Farmor sa...

Hoppas det gick bra med gröten och att Ludvig tycker om det. Han är underbar den lille godingen.

Nina sa...

Klart att en så stor grabb som står i växten behöver lite extra mat i maggen! Goa killen!

KRAM

Jonathan sa...

de va en fin bild de =) redan ett litet hv-fans, ha de bra kram brorsan