tisdag 28 april 2009

Tisdag

idag är vi lite bättre här, Ludvig har varit feberfri sen igår eftermiddag och börjar bli sig själv igen så det är jätteskönt. Själv är jag bara kanonförkyld och lite huvudvärk,men jag hoppas alvedonen jag tog nyss ta bort en del at det sistnämda.

Idag har jag inga direkta planer,mer än att jag ska upp till KappAhl och byta kepsen jag köpte till Kevin förra veckan.

Nu ska jag ta en bloggrunda

Tack för alla kommentarer ni lämnar när ni kikar in, alltid jättekul att se :-)

5 kommentarer:

Miia sa...

Va skönt att Ludvig mår bättre! Hoppas du oxå mår bättre snart o slipper förkylningen, finns ju inget jobbigare när den sitter i såå länge :(

Krya på dej iaf o hoppas ni mår bra annars. Kram

anna"meali" sa...

Här är det både pollen och förkylt, jag börjar få smått ont i halsen och lite i örat. Vi köpte sådana där Putte blåbär, stora blåa bär runt augusti och det var en bra marktäckare sa de. Men håller med om att det fanns en hel drös med blåbärsplantor att välja mellan.

Nina sa...

Trist att ni har sjukstuga hemma, hoppas att ni piggnar på er snart igen allihop.

KRAM

Karin sa...

Hoppas ni snart blir friska ! =)
Inte alls kul att vara sjuk..

Ugglorna är stickers & kommer från Lagerhaus.. =)

massa kramar!

Lina sa...

Hej!
BH:arna är normala i storlekarna, om inget annat anges :)

Och visst kommer det in fler större storlekar, är det nån speciell du skulle vilja att vi tog in?

Kanonbra om vi får lite hjälp på traven, jättesvårt att veta vad man ska ta in!

kramar