onsdag 8 april 2009

Onsdag

Idag klantade jag till mig och skar mig i fingret, såg riktigt läbbigt ut. Tur att jag har en underbar svärmor som kom ner och hjälpte mig tejpa ihop det för det va ett rejält jack.
kevin blev lite orolig för mig blev ju en del blod,men när Kicki åkt så sa han att det kändes bättre när hon hade varit här,så det va ju bra.

Imorgon ska vi ut och plocka påskris och så kommer Jonas hem i morgon med, sen har vi en mysig påskhelg framför oss.

Skulle kolla på Greyes idag tänkte jag men det är ju hockey så det blir inget med det.....

3 kommentarer:

Karin sa...

ojoj va läskitgt! Hoppas det inte är nån fara.. Skulle oxå kolla på greys igår.. men nähä.. J-A hockey..

Ville bara poppa in & önska dig & din familj en riktigt glad påsk!

kramis!=)

ScrapMi@ sa...

Men usch vad otäckt....tur Du hade en räddande svärmor =)

Kikade in en snabbis innan vi beger oss till fjällvärlden och önskar Er hela familjen en riktigt GLAD PÅSK!!!

Kramizzz//Mia

Nina sa...

Aj aj, såna skärsår är inte trevliga men tejpar man dem bra så brukar de läka ihop fint.

Ha en riktigt mysig påsk!
KRAM