onsdag 15 april 2009

Trevliga samtal

Samtal med kära och nära vänner är ju alltid kul, särskillt när det va ett tag seda det skedde sist.
igår pratade jag och Palle i telefon ett bra tag och bestämde att snart MÅSTE vi ses.
och idag ringde Åsa vilket va mycket kul särskillt som hon och hennes dotter tänkte komma ner och hälsa på oss nästa vecka,det va alldeles för längesedan vi sågs så jag ser verkligen fram emot deras besök,bli kul att se Åsas gravida mage med :-)
Idag åkte Jonas till Örebro och kommer hem på fredag,kändes lite jobbigt för honom att åka ifrån oss, men han kommer ju snart igen, så nu längtar vi till Fredag :-)

Träffa Angelica idag med,fika lite,tvinga i henne lite te och så det vi är bäst på,prata massa :-)

Håller på med en utmaning till pysseltagen med, det är en skisstävling denna gång, inte det jag är bäst på men likväl är det kul och jag har en rätt bra idè, ja ni får se när den är klar:-)
kanske blir idag för jag har redan börjat lite.

1 kommentar:

Lina sa...

Hej! Jaa, vi var på vc och de föreslog mjölkfri kost en vecka.. så det kör vi på nu och hoppas på resultat.

Hur är det med er då? Allt bra hoppas jag?

kram