torsdag 30 april 2009

Fredag typ....

Ja man kan ju säga att det är som fredag idag ;-)
Jomnas kom inte hem igår som han skulle och han blev inte ledig idag som han skulle, men jag börjar bli van att saker ändras hela tiden...... Den senaste är att han kommer vid lunch men det blir säkert senare ändå....
Tänkte åka och köpa lite växter nnu på förmiddagen, för nu jäkla ska jag ha en blåbärsbuska (och lite annat smått)

Imorgon ska jag på hundutställning, så jag håller tummarna på Pale och Bazze som ju ställer ut där :-)
Ullared i helgen med antagligen, och då ska ju jag till Panduro outlet i så fall :-)

Nu ska jag kika vidare

1 kommentar:

Nina sa...

Det är roligt (men kan bli ganska dyrt) att köpa och plantera nya växter/buskar etc.! Jag har fullt sjå att hålla efter de jag har, och då har jag ändå grävt upp och tagit bort flera av de som fanns här när vi köpte huset. Det går ju dock inte ha mer än man hinner med att hålla efter, då ser det ju bara "sjattigt" ut. :-)

Ha en fin dag och en härlig Valborgsmässoafton! Hälsa brorsan och barnen! Vore kul att träffas snart (nu är vårt schema betydligt mer tomt än det var i april).

KRAM