onsdag 29 april 2009

Hortensia



Igår kom svärmor hit och passade Ludvig lite så jag kunde plantera mina Hortensior i lugn och ro, det blev jättefint,tror jag skulle kunna ha hur många sådana som helst:-)
Kan ju tipsa om det nu 'är nån mer än jag som älskar dessa blommor att vi har dem på jobbet nu för 99kr, fanns rosa blå och lila/blå. Vi tog två lilablåa,men de kan ju ändra färg för deras färg beror på pH i jorden.
Har ju blivit sååå sugen på Magnolia med, de träden är jättefina och med helt underbara blommor, men vi får så vad jag hittar;-)
Idag ska jag träffa Angelica,kul att tjöta lite. Och nu är det ju inte alls långt kvar tills deras bebis kommer(inte ens 1månad) ska bli så kul att se den lilla plutten, kul att få köpa lite tjejkläder med kanske......hihi

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhhh dom är ljuvliga....hortensior o mårbacka pelargonior kan jag har hur mycké som helst av =)

Önskar Dej o din familj en härlig valborg!!!

Kram//Mia

Kattis sa...

Den blomman är jättefin

Ha en fin å härlig valborg. Kram