tisdag 21 april 2009

Beställnin

Fick en beställning på ett bebiskort igår, blir så glad när jag blir tillfrågad för då måste ju nån tycka om vad jag gör :-) Och denna tjejen har dessutom beställt av mig flera gånger.
Tror jag har hela upplägget klart för mig,bara att hoppas att det blir lika bra på papper som i mitt huvud ;-)

Träffade Camilla igår, det va jättetrevligt och barnen hade verkligen jättekul, så vi kommer absolut att ses igen.

Fick mess av chefen igår med,blev bjuden på klädparty hos henne och ca 2veckor,så det blir kul att komma ut lite.

idag händer inte mycket, är super trött för jag har sovot såå dåligt inatt. För inte nog med att Ludvig har krånglat så har Jonas pratat i sömnen och gjort saker i sömnen, tex så såg jag hur han stog och drog med handen i sängen och sa något om att det låg en bygel där????!!!!!
Och han höll på läänge,jag orkade inter ens säga att han skulle lägga sig för jag va så trött,,hihi

Oj nu vill Ludvig ha sin mammas uppmärksamhet

2 kommentarer:

Karin sa...

åhh va kul med beställning! =)

Jo, tyllen köper jag i tygaffären eller hos scraplyckan =)

Ha det fint!

kram K.

Miia sa...

Självklart tycker jag om korten du gör!! :) O folket som får dom gör de oxå :)

Hahaha så där brukar Bernhard oxå hålla på i sömnen, pratar en massa me olika kunder och så snackar han en massa gojja om erat virke! hahaha Suck...vad ska vi göra me våra män? Kram