måndag 27 april 2009

Sjuka

Helgen har varit bra förutom att vi har gått och blivit sjuka.
Ludvig har för första gången fått feber,började igår natt,jobbigt att se när han inte mår bra. Elias är med jätteförkyld och jag mår inget vidare heller så idag fick Jonas stanna hemma från jobbet,blir ju tufft att ta hand om två sjuka barn när man själv mår dåligt.

Igår va ju pappa här och det va tervligt,mysigt för barnen att få busa lite med morfar,han tog med dem en sväng till lekparken till och med, och fina tröjor fick de med och Jonas fick Rom (som jag får smaka på sen om jag vill...det vill jag nog inte,hihi)
Nä nu ska jag slappa lite och vänta på att Jonas kommer från affären

4 kommentarer:

Kattis sa...

Krya på Er. KRAM

ScrapMi@ sa...

Krya på Er kramar!!
//Mia

maria ottosson sa...

usch då! krya på er! kram

Kicki sa...

Tråkigt att ni blev så sjuka. Krya på er och var rädda om er.