söndag 2 augusti 2009

God Morgon

Gjorde ett inlägg igår men när jag skulle trucka på publicera så hoppade vårt mobila bredband ut...... så allt försvann ju.

BVC besöket gick bra, dock börjar vikten på L att plana ut lite men det kan ju ha och göra m ed att jah slutat ge honom grädde ;-) För min mjölk när jag ammar är det ju bevisligen INGET fel på,hihi.
Dock ska lilla Ludvig få gå på ett extra läkarbesök då de inte kan känna hans ena pungkula, så vi får se hur det går.

Igår va vi hos mamma och firade henne och fick MASSA goda kakor, ingen bakar så gott som min mamma bla hade hon gjort underbara Biskvier med nån chokladkräm i mmm himmelriket för ett kakmonster som jag :-)
Elias hade så kul och lekte med grabbarna som sagt så är de sååå snälla vid honom :-)

När vi kom hem så han vi ut i trädgården och Janas kantklippte lite och jag målade tills färgen tog slut så nu måste vi köpa mer så jag kan fortsätta.

Imorgon börjar Jonas jobba, känns lite tråkigt såklart men han ska nog försöka ta lite pappadagar sen framöver så jag får se framemot det.

Inga kommentarer: