söndag 3 maj 2009

Söndag allaredan

Nu har Söndagen redan kommit och vad har man hunnit med den här helgen.....
I fredags va ju jag och svägerskan och skulle kolla när Palle ställde ut Bazze, men tyvär fick de ställa lite tidigare än planerat så vi missade dem......
Efter den lilla utflykten åkte jag Jonas och barnen till GeKås, hittade en hel del kläder till barnen även lite till oss själva så vi fick verkligen jättemycket för pengarna.
Va inne en liten snabbisPanduro med, handlade inte så mycket (det kan jag göra nästa gång ;-) ) för Jonas och barnen satt och väntade i bilen då de sistnämnda sov,så jag ville ju skynda på därinne. Men kan ju säga att det de har där är ju sjukt billigt, sen kanske man inte alltid hittar jättemycket....men lite iallafall:-)
Igår gick vi upp till samhället och åt frukost ute,skulle bli Coffea men då det va stängt fick det ju bli Linnèas, köpte även en solhatt till lilleman och en gräsklippare till Elias
Ludvig och morfar myser lite(kort från förra helgen)

Sötis som ligger och sover

Elias laddar.....


Och så här söta är min killar;-)




Idag ska jag på Lingon och Blåbär klädparty,ska bli kul. MEN INNAN DET SÅ SKA JAG PLANTERA MINA JORDGUBBAR SOM JAG INTE HUNNIT FÅ NER I JORDEN ÄN, SE OM JAG KANSKE KAN HINNA FÄRGA HÅRET MED,oj nu råkade jag trycka in Caps lock men jag orkar inte skriva om det:-)

Nu ska jag ta lille man som har tröttnat på att ligga på golvet,väcka Jonas med så vi kan äta lite

4 kommentarer:

Karin sa...

ååå va söt han är Ludvig! =) Va kul & gå på Gekås, man fyndar alltis så bra där.. Hoppas du snart får komma till panuro igen, visst fanns det mycket att fynda, där med! =)

Hoppas ni får en härlig söndag 1

kramis!

Kattis sa...

Hahaha,´jag trodde du typ sa till dig själv på skarpen så att jordgubbarna blir planterade...men sen såg jag ju att du skrev att du inte hade stora bokstäver med flit ;)
Hoppas du fick det gjort iaf.

Kram

Svärmor sa...

Kul att du lagt in lite foton. Ser mysigt ut. Lycka till med dina planteringar.

Miia sa...

hahah men sååå söt Elias ser ut där när han hjälper till att klippa gräset! :)

Nu har jag uppdaterat min bloog med ett långt inlägg me massa nya kort :)

ha de bra Kram