torsdag 26 mars 2009

2 ÅR (kärleksbrevs varning)


För två år sedan va jag som en nyförälskad tonåring som svävade runt på små rosa moln.
För de va två år sedan min underbara älskade sambo kom in i mitt och barnens liv.
En underbar kille som fick mig att må väldigt bra (det gör han fortfarande) och det kan nog alla mina vänner intyga,särskillt Angelica ;-)
två år är visserligen inte speciellt lång tid men man måste ju börja någonstans och vi kommer få många och härliga år tillsammans:-)
Längtar tills han kommer hem imorgon och jag kan få krama om honom och krypa upp i hans underbara och trygga famn.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen för jag ska ner till kattis om ca 1timme

ha en bra dag

6 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åh vad fint skrivet jag blir ju alldeles tårögd ;-)
GRATTIS på tvåårsdagen o jag önskar Er många fina år tillsammans!!!

Trevlig Helg!!
Kram//Mia

MalinL sa...

Grattis!

Karro sa...

Visst är det underbart när man inser att man har hittat den allra bästa! :)
Grattis på 2 års dagen. Mys och rå om varandra!

Anonym sa...

... Puh, jag var rädd för att det skulle bli ett riktigt sliskigt rosaskimrande pluttinuttiduttigt inlägg det där, men så illa blev det ju inte trots allt. ;-)

Grattis till de två åren, ni har hunnit med mycket på er ganska korta tid tillsammans!

Hälsa Jonas och smågrabbarna så gott! Kram!

Anonym sa...

Grattis till er båda. Det syns verkligen att ni tycker om varandra. Det har hänt mycket för er under de här åren. Var rädda om varandra och barnen. Många kramar till er alla

Anonym sa...

Grattis :) Låter underbart :)

Jag är trött så först läste jag: "få krama om honom nypa upp hans underbara.." haha, sen fick jag inte ihop det läste om igen å såg då att det stod krypa. haha.

Kram å tack för besöket idag!