fredag 20 mars 2009

Fredag :-)

Ja då va fredagen här,alltid lika kul. Och Jonas ska inte jobba så länga idag,kanske några timmar. Sen ska vi gå upp till samhället,måste handla fler boxisar till ELias nu när han är så duktig att gå på pottan. Och så kikar vi nog in på Coffea för en liten mysig fredagsfika.

Igår gjorde ja köttbullar och ni som kännt mig länge vet ju att det gör jag i princip aldrig.Tycker det är svårt att få till bra smak. Men igår blev det kanon och jag tycker faktist det är rätt smidigt att göra dem, och så är det ju såå gott.Elias åt så duktigt med och Jonas tyckte de va jättegoda, så jag kanske äntligen har lärt mig det nu,haha.

Syrran: erkänn att du blir lite imponerad ;-)

Har haft bloggen i typ 2månader nu och har över 1000 besökare på den tiden, hmm undra vilka ni är?

Ha en underbar härlig helg och njut av det härliga vädreet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt att Jonas inte jobbar så länge idag så ni kan fredagsmysa lite "ute på stan" ihop.

Ha en fin helg!
KRAM

Anonym sa...

hihi du e rolig du :D Nä, tacka vet jag beckes ;) Bojkottar "mitt egna" märke - hur bra låter det? hihi.

Du ska tillbaka till jemman sen va? Hur gammal är din lilla kille nu? Har för mig att de inte skillde så mycket mellan honom och vår Neo?

Hoppas ni får en underbar helg! kram

Anonym sa...

Jag är faktiskt riktigt impad! Mamma Maddes köttbullar! mmm
Kram systeryster

Anonym sa...

Vad duktig Elias är :)

Ha en bra helg.

Hopaps vi ses snart!

KRAM