måndag 9 mars 2009

Hallå

Ja jag lever fortfarande ;-) vad har jag gjort sen sist...hmmm
Jag umgicks med min kära svägerska både torsdag och fredag, det va jättekul, vi va ute och gick lunchade på Coffea och tjatade massa, ja hon gosade ju så mycket hon bara kunde med Ludvig.
Känns som jag alltid har kännt henne för hon är ju såååå otroligt lik Ellen, nästan så det bli läskigt ibland :-)

I lördags va vi hos mammsen för lillebror har fyllt år, god mat och Ananaspaj fick vi,mums.

i går va vi på City Gross och handlade massa så nu är frysen full :-) Vi har bestämt oss för att bli bättre på att storhandla, blir ju inte lika dyrt då som när man impulshandlar.

Idag jobbar Jonas på hemmaplan så han kommer hem sen och det säger vi ju inte nej till ;-)

Jag och en sovandes liten Ludvig
Jag och lillebror,eller va det storebror....


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att "se" dig här igen. Fint foto på dig och Ludvig!

Kram!

Karin sa...

Ååh, vilken sötnos han är!!
Ludvig alltså.. ;)
kram på dig!

Jonathan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jonathan sa...

Asso jag tycker bara att den bilden på dig o Ludwig ä så go =) Kolla gärna in min blog: jonathanandreasson.blogspot.com Ha det gött XD