torsdag 12 mars 2009

Djungel George

Det tittar Elias på nu, är nog han älsklingsprogram tror jag nästan;-) Han åt såå duktigt så jag tykte han kunde få titta på TV lite, dessutom satt han åh blundade och riktigt njöt av maten och sa Gott, mamma! Hmm börjar nästan undra om Jonas har mutat honom;-)

Har varit hoa Kattis idag på fm det va jättekul att får träffa henne, Mia och Linda va där med sina barn med, så det blev ju några stycken som sprang runt där ;-)
Jättegod kaka fick vi med, verkligen supergod.
KATTIS: Jag vill nog faktist till o med ha receptet på den

Imorgon på em ska jag och alla barnen till bonus svägerskan Nina och barnen Ville och Annie. Hon bjöd dit oss och det säger vi ju inte nej till. Kul för barnen med, Elias pratar ju ofta om Annie,hihi.

Idag ska vi äta en av mina favorit rätter Torsk med potatis och ÄGGSÅS...mmm vad gott det är (särskillt såsen) Elias får ju givetvis sin sås utan ägg.

Undrar ibland om det inte är nån som läser här för det blir ju inte många kommentarer.......
Ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG kommenterar iaf! :-) Tycker det tillhör gott hyfs att kommentera emellanåt när man tar del av någon annans liv.

A&V (främst V) gillar också Djungel-George och skrattar ofta högt till det programmet. :-)

Ja det blir roligt att träffas en sväng imorgon. Det suger lite i Ludvigtarmen ska jag erkänna. ;-) Jätteroligt att även E&K kan följa med! A&V kommer att bli jätteglada när jag berättar det i em när jag hämtar dem på dagis.

Jag kollar om det står "spår av nötter". Blir jag osäker så låter jag bli att köpa dem, eller så får du titta på dem innan de serveras.

Vi ses imorgon!
Kram!