fredag 13 mars 2009

Babymassage

Idag har jag ocg Ludvig varit på babymassage, jättemysigt va det :-)
Svärmor va snäll och kom hit och passade ELias under tiden, för det hade ju inte gått att ha med honom på det.
Bytte telenr med en tjej där som jag träffade i samband med Ludvigs dop, så vi ska träffas nästa vecka. Ska bli jättekul:-)

Och som jag sa igår så ska vi ju till Hestra sen, Elias går redan och väntar ;-)

Och så är det ju fredags idag med och då är man ju alltid lite extra glad

oj nu kom älsklingen hem och vill ha lunch

hej hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan skriva receptet i min blogg. Tack för senast. Väldigt fint kort du hade gjort till mig :) Tack igen!

Ha en bra helg. Kram kram kram

Anonym sa...

Tack för besöket igår, det var mysigt! Hoppas att ni hittade vad ni skulle på J&F sedan.

Ha en fortsatt fin helg, kram till er alla!

Karin sa...

kikar in & önskar trevlig helg,
kram kram!