tisdag 3 mars 2009

två kort




Gjorde två kort idag för jag vill ju prova mina nya stämplar, och det kan ju vara bra att ha nåt kort på lager med. Va och fyndade på Euro Price idag, köpte ljusmachetter (stavning?)
som jag plockade isär och fick stora fina och billiga blommor :-)
På det understa kortet så är det det i mitten på den stora blomman som kommer från en machette, riktigt snyggt ;-)
Har använt spets för första gången med och tycker det blev riktigt snyggt
Korten gör verkligen inte sig så bra på de här fotona, ljuset blev konstigt, så ha lite överseende med det är ni snälla;-)


Nu ska jag fortsätta att kika på TV

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte härliga kort. Fina färger och jätte fina motiv. Och tack för tipset om ljusmancheterna det kanske jag ska prova.

Malin sa...

Vilka härliga kort!