tisdag 3 mars 2009

Scrap och städ dag?

Börjar denna tisdagsmorgon med lite kort från malö,fick bara in två st av nån konstig annledning, men det kommer nåt mer sen när datorn vill ;-)

Nu är Ludvig och jag själva, Jonas är i malmö/Lund och jobbar, och Kevin och Elias är hos sina pappor, så det är lugna gatan här.
Va en sväng hos Angelica igår,givetvis krånglade ju Ludvig en hel del....går ju knappt åka någonstans med honom. Vi har kommit fram till att han är som tjuren Ferdinan, tycker bäst om att sitta under sin korkEk och lukta på blommorna,(fast Ludvig tycker bäst om att bara vara hemma där han känner igen allt,inga stora utsvängningar)

Ska strax hoppa in i duschen så jag är redo att möta dagen :-)

Ska städa idag tänkte jag, och förhoppningsvis så hinner jag scrappa lite i eftermiddag med.
Skickade in kort på framkallning igårkväll med, första korten på Ludvig som ska framkallas nu, sen har jag kort att scrappa,haha
Beställde nån förstoring med,ett på mig och Jonas Sen Angelicas och Håkans bröllop, ett på stora killarna och ett eller blev det två på Ludvig.
Vi har ju ett stort hus att fylla ut, och sina älsklingar vill man ju gärna se hela tiden :-)

1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Roligt att beställa kort....jag blir så ivrig när de dimper ner i ppostlådan hihihi!!!

Lycka till med städningen o hoppas det blir lite scrap på em.

Kram//Mia