tisdag 31 mars 2009

Fika med svärmor

Efter att jag lämnat Elias hos sin pappa idag så träffade jag svärmor på Coffèa, det va trevligt och hon njöt som vanligt när hon får träffa Ludvig.
Angelica har varit här en sväng idag med, lite tjöt och lite te blev det;-)
Efter det så promenerade jag upp till Presentverkstan och bytte en grej jag köpt där.
Sen hem och börja med maten, Jonas kom hem vid 19, precis att han hann med lite gos med Ludvig innan han somnade.
Sen åt vi kycklingsallad med matvete i,jättegott,det tyckte även Jonas så det va kul.

Va ju hundvaktt åt goa Romeo igår, tyckte att likaväl som jag skulle åka upp och gå ut med honom så kunde han få vara här lite så slapp han vara själv, det va mysigt med en hund i huset, och han är ju så snäll med.

imorgon ska vi till BVC,svärmor kanske ska följa med:-)
Och Jonas kommer hem imorgon med,så mysigt att få ha honom hemma lite, vi blir ju nästan som en vanlig familj då ;-)

Nu ska vi strax lägga och och titta på TV lite i sängen,blir nog inte allt för länge för vi somnar nog rätt fort båda två.

Sov Gott

2 kommentarer:

Kicki sa...

Det var kul att du ringde så vi kunde fika. Fick ju också träffa lille L, vilket är jättemysigt. Hoppas verkligen det inte kommer något i vägen utan att jag kan följa med till Bvc. Vore jättekul. Att Romeo fick vara hos dig och barnen var jättegulligt. Mormor och morfar tyckte också det var kul att ni kunde få ihop det så bra med promenad och hundpassning. Skönt när Jonas kommer hem på kvällarna så ni får lite familjeliv också och tur han hinner träffa lilleman lite innan han lägger sig. Kramar till er alla i familjen

Nina sa...

Matvete är kanongott till allt! Jag har i stort sett helt frångått t.ex. ris (framförallt vanligt vitt, råris har jag emellanåt) och använder matvete istället. Likaså dinkel är kanoners att variera sig med!

Kram på er!