tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Ja då va tisdagen nästan slut , så en dag närmare helgen. Men vi ska hinna med lite innan helgen med, städa och grejja här hemma och på torsdag ska vi träffa goa Kattis. Är alltid lika kul att träffa henne och hennes barn.
Idag va vi hos Kia, dagmamman som Elias gick hos innan och det kommer han göra sen med (och Ludvig med såklart) Hon är så himlans bra, hon sa att det finns ALLTID en plats till barnen där hur fullt det än är. Och det känns ju bra att veta:-)
Hon sa att hon vill gärna låna Elias en dag sen med, och det kan hon ju få. Är bra att han får träffa henne lite då och då så glömmer han ju inte henne.
Nu ska jag se om jag kan lägga ner llillen så jag kan börja med maten, potatismos,falukorv och rivna morötter blir det idag med.
Liye lyxigt är det för Jonas kommer hem idag med :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du kommer imån :) Jag tog mig friheten att bjuda hit Mia å Linda med så får du träffa de oxå.

KRAAAM