onsdag 4 mars 2009

Vaccination

Idag är det BVc som gäller, och tyvär är det vaccination idag, åhh stackars lilla plutten. Brukar inte vara så blödig när det gäller sånt för det brukar ju gå över så fort, men nu känns det ordentligt i mitt mammahjärta. Hoppas bara inte han blir för dålig sen, får kika in på apoteket och köpa alvedon för säkerhet skull,måste förbi Lindex snabbt med för hans mössa har försvunnit.....

Jag fick veta en såå rolig sak igår, PANDURO OUTLET ska öppna i Ullared :-)
Så nu behöver jag inte vänta till sommaren när vi ska till Malmö (där de har en outlet) för de va verkligen superbilliga där.

Nu ska jag ta en bloggrunda

3 kommentarer:

Karin sa...

va fina korten är härunder! =) Jättefina!
Va kul med Panduro Outlet! Kommer oxå att åka dit! =)

Kram!

Anonym sa...

Hoppas att lille Ludvig inte blev alltför medtagen av sprutan.

Kram till er alla!

MeaLi sa...

Vaccinationer ar inget kul, väntar tills nästa vecka då min lilla ska få spruta. Va skoj med outlet, kommer nog hänga där jag med.:-)
Du har en liten utmaning i min blogg.