onsdag 18 mars 2009

Hemma igen

Då var vi hemkommna från läkaren(ja vi har handlat och ätit lite med) Tyvär var inte mina misstankar om allergin rätt för den finns kvar. Blev nästan lite besviken för jag hade verkligen hoppats, men pricktestet gick inte att ignorera utan det va riktigt tydligt att han är allergisk fortfarande. Fick recept på lite fler salvor för hans eksem med, men jag väntar tills på fredag och hämta dem för de är säkert rätt dyra.

Väntar på att Gnosjö Hjälpen ska komma och hämta en soffa men börjar undra om de kört vilse.... Jag och Angelica tänkte nämligen ut och röra på oss lite.

Pratade med Pauline på msn idag med, va längesedan vi pratade men vi bestämde att vi MÅSTE ses snart, och att lika väl som hon sitter själv hemma hos sig och jag gör det här så kan vi ju istället vara ensamma ihop ;-) Hade varit riktigt kul om vi hittade tillbaka lite till varanndra för vi har haft så himlans mycket kul och hon är så rolig och givetvis snäll.

Nu ska jag göra mig och barnen redo för promenad med Angelica och Isen(som Elias säger till Diesel)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så trist att allergin finns kvar, jag vet ju att du hoppades/trodde något annat. Men det är ju ändå skönt att få svaret "svart på vitt", så man inte går och grubblar på det.

Kram på er och jag hoppas innerligt att era förkylningar ger med sig snart.

Anonym sa...

Vad synd med allergin, men finns det nån chans kvar att det växer bort senare?

Kram