måndag 16 mars 2009

Helgen

Då va det redan en ny vecka, helgen gick fort som vanligt. I Lördags fick vi våfflor hos svärmor och Ådi,inte fel :-)
På kvällen blev det ju givetvis melodifestivalen...vet inte riktigt vad jag ska säga om den.... tror faktist inte vi har mindre chans att vinna för de låtar vi brukar skicka har ju uppenbarligen inte en chans så det kanske behövs nåt nytt. Och för varje gång man hör låten så blir den faktist lite bättre........
Igår gjorde vi stek för första gången, blev lite för lite smak på den men Jonas tyckte det va gott. Och man kan ju inte vara bäst första gången man gör något.
Jag har målat lite i helgen med, Ludvigs byrå blev svart och så är spjälsängen på väg att bli svart, kom på att det va den jag skulle målat från första början ju (innan jag målade skötbord och Elias leksaksmöbel) men nu är snart hela vårt hem svart,haha.
Här kommer lite kort med


Lite kort från besöket i Hestra i fredags



Nu ska nog jag och elias försöka få i oss lite frukost

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad helgen har gått fort. Det var kul att få träffa er. Synd bara att lilleman sov hela tiden, men det behöver han. I går skrämde han mig ordentligt. Roligt när du lägger in lite kort, Jättemysiga. Ha en go vecka hela familjen.