måndag 22 juni 2009

2 veckor

Nu är det bara två veckor kvar tills Jonas får semester,ska bli riktigt skönt.
Gårdagen flöt på rätt bra, precis som dagarna brukar göra.
God lunch fick vi och god paj och jordgubbar efetr det:-)
Jonas pappa och Bettan spelan lite UNO med Kevin med,tyckte han va kul.
Efter det så åkte vi förbi svärmor och Dennis lite snabbt för att sen åka till smålandsstenar med Kevin. Sen hände det inte så mycket mer, utan det blev en skön lugn söndagskväll med en film för mig och Jonas efter att barnen hade somnat.
Hur natten har varit är ett kapitel för sig som jag inte ska tråka ut er med, men fick sova till efter halv åtta så det blev ok tillslut :-)

Idag har vi inga direkta planer än, men Elias ska inte till sin pappa. Igår när jag pratade med honom blev det bestämmt att han ska ha honom varannan helg igen så på fredag får jag köra dit honom istället.

Nu vill vist min son ha macka och den lilla vill säkert ha gröt
Ha det bså gott

1 kommentar:

Angelica sa...

va skönt att Jonas snart har semester!
Här är det kanon idag! alldeles lagom väder!
vi får ta o hitta på nåt snart!

kramar