onsdag 3 juni 2009

Dopkort

Syrran ska på dop i helgen så jag erbjöd mig att göra ett kort åt henne och skicka upp:-)
Ljuset blev verkligen konstigt, typ för bra, men ni får ta det som det är;-)
Använde mig av stämpeln jag hade till Ludvigs dop,papprena tror jag är Inkido, köpte dem i Göteborg när jag va där. Köpte även de helt underbara turkosa minirosorna där,de är så himla snygga i färgen (ska nog be svägerskan köpa några fler åt mig)
Elefanten är så gullig så jag passade på att använda den här med.
Hoppas syrran blir nöjd.....men det tror jag:-)

4 kommentarer:

anna"meali" sa...

Madde....vad säger man...super härligt kort. Helt underbart med dekosen och motivet är jätte fint.

Karin sa...

Jättefint kort du har gjort! Rosorna är görfina,tror inte jag har sett turkosa förut..läckert!
kram !

ScrapMi@ sa...

Men så härligt kort, jättefina papper så passade till en kille =)
Stämpeln var ju urgullig!!!

Kram//Mia

Anonym sa...

Tack underbara du! kortet var helt perfekt! kram systeryster