tisdag 9 juni 2009

Nyvaken Ludvig

Här växer det så det knakar, den högsta är min Physalis,den i hinken är ju en tomat och i krukan längst fram har jag paprika, och de blommar så fint så jag tycker jag borde få lite frukt och grönsaker :-)
Vet ju att ni är många som gärna vill se kort på lilla Ludvig, så här kommer ett när han va nyvaken efter vår promenad


Blev ingen promenad på förmiddagen idag för jag kom på att vi skulle till BVC, tur jag kom på det för det va ju läkarkontroll idag med.
Efter det mötte jag svärmor i samhället och så gick vi och fikade,gott och trevligt :-)

Vad har jag gjort sen.... jo jag gjorde en del barnmat som ska in i frysen och så gick vi till slut ut en sväng. Nu ligger Ludvig och leker på golvet och jag har lite annat att göra.


3 kommentarer:

Kicki sa...

Lilla sötisen. Var jättekul att träffa er och ta en fika. Bra att det gick att ordna med presenter också.

Smaulandskan sa...

Fint foto på Ludvig!

ScrapMi@ sa...

Ojjjj vilken goding....måste kika på han igen!!
Kram o nyp i kinden från //Mia