torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Nu sitter jag i soffan en sväng, Elias tittar lite på barnprogram och Ludvig sover.
Dagen började ju inte så bra med sprängande huvudvärk,och en del tjafs med Kevin för han hittade inte sitt busskort, och det är ju inte första gången han inte håller ordning på sina saker. Iallafall så sa jag till honom att jag kommer dra av en del på hans veckopeng pga alla pengar jag får lägga ut hela tiden när han slarvar med busskortet, det hela slutade med att han då sa att då vill inte han komma hit mer...............inte direkt vad man vill höra.
Samtidigt som jag är rätt säker på att det va nåt han slängde ur sig för att få som han vill,säkert många skilsmässobarn som sagt nåt liknande. Men ändå så kändes det ju rätt hårt......

Idag är det blåsigt med soligt så det blir nog en sväng till lekparken efter lunch för Elias tycker det är så kul :-)

Känner av min allergi mer nu med, skulle ta en tablett av Kevin men läste att man måste rådfråga läkare om det om man ammar.........så jag får väl ringa VC så får vi se.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: