måndag 1 juni 2009

Flyttkort2

Det här kortet är med i en tävling på Pysseltagen
Besked om vem som vunnit kommer nog de närmsta dagarna,tror verkligen inte det blir jag för det är så många som är så mycket duktigare än mig men det är ändå kul att vara med.
Man skulle skapa monokromiskt dvs allt ska gå i samma färg.
Känner att jag lyckades rätt bra. Hus stämpeln kommer från Mia, så en en gång hade jag användning av den,tack Mia:-) Jag embossade Grattis stämpeln men lime grön (himla snygg). Minirosorna va ju vita men med lite chalk och stickles så blev de gröna:-)
Detta är samma vikning som jag använde på ett flyttkort rätt nyss, men tyckte det va en kul vikning,lite annorlunda:-)

1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Jättefintkort...håller tummarna att du vinner =)

Fräscht o stilrent o fina färger mycké snyggt med grattisembossingen!!
Kram//Mia