tisdag 2 juni 2009

Morsdag kort

På detta kortet använde jag stickers som jag köpte på panduro, tycker änglarna är så söta. Och så han jag få paketet från Scraplyckan så jag fick mina fina kakservetter,chalkade den grön för jag tyckte den stack ut lite väl mycket annars.
Det här kortet va ett beställningskort,blev jättenöjd med det,det snyggaste jag gjort på länge tror jag. På detta kort bev det stickers från scraplyckan,tyckte det passade bra eftersom det är en liten flicka och säkert hennes mamma på den. Använde tyll för första gången med och det blir ju såå läckert. Blev lite minirosor med och så lite spets,lite upprivet,lite chalk och Pearl maker:-)

Vad tyckte ni om flyttkortet lite längre ner på sidan ?

1 kommentar:

anna"meali" sa...

Oj vad fina kort och håller med dig om att det nedersta rosa var nog det vackraste jag sett på länge. Sååååå himla vackert med både motivet och dekorationerna, ja allt är bara super. Som du har utvecklats i ditt kortmakeri, keep up the good work! :-)