tisdag 9 juni 2009

Tisdag

Igår va jag oh småkillarna oh hälsade på Kattis,känns som evigheter sen vi sågs sist. Det va lika trevligt som alltid och vi fick smaskig chokladpudding. Efter det bar det hemåt för att fixa lunch sen vid fyra körde jag Elias till sin pappa,och Ludvig och jag åkte till affären. Där blev jag riktigt arg,varför kan folk inte fatta att familjeparkeringen är till för,ja just det FAMILJER....är så irreterande när man får ställa sig typ längst bort för att man behöver öppna dörren så mycket för att få ut L, och när man sen går förbi familjeparkeringen så är det max en bil med barnstol i..................... Tycker att efter alla insändare i tidningen så borde folk fatta, men nej det gör de inte.
Jonas kom hem vid 18 tiden igår,så han kunde gosa lite med Ludvig innan han somnade och vi åt god tonfisk sallad och jag somnade lite på soffan men Jonas väckte mig till Cityakuten för det kan jag ju INTE missa,nu är det bara ett avsnitt kvar med.

Idag tänkte jag gå upp till samhället och handla lite,är en rätt lagom promenad. Men det blir ju inte riktigt än för de öppnar ju inte än på många timmar...
Nu ska jag ta en bloggrunda

1 kommentar:

maria ottosson sa...

JAg har lite körigt med bil nu... å JOhan sover på förmiddagarna så jag kan ju inte ta hem er heller =(
Får inte köra så långa sträckor med bilen... den ska lämnas in nu i slutet på veckan har jag för mig!
MEn jag kan träffas säkert nästa vecka? kan du? kram