fredag 26 juni 2009

Jordgubbar och strömavbrott

Angelica och Ella va här en sväng igår, men Ella bara sov (brukar i och för sig så små bebisar göra). Sen träffade vi svärmor i Anderstorp men tyvär hittade jag inga skor till mig, men hittade ett par sandaler till Elias så det va ju bra :-)
Sen följde vi med svärmor hem på lite fika, blev jordgubbar igen himla gott och så är det ju faktist nyttigt med ;-)
Här hemma så lekte Elias med tjejerna (våra grannar) han säger aldrig deras namn bara tjejerna:-)
Sen va det strämavbrott tre gånger här, och det värsta va att jag hade på luftpumpen på kyla så den började ju läcka vatten när strömen bara slogs av, inte hel roliga fläckar som blir på väggen...... undra vem man ska ringa om detta,alltså vem som är ansvarig för strömavbrittet för vi ska jun inte behöva få fuktfläckar på väggen pga att de klantar sig.

Idag ska Elias till sin pappa och även om det tar emot att säga så är det faktist bra för han har nog saknat honom. Och Jonas kommer ju sen med och han är glad för han ska äntligen få tacos, han har velat ha det i flera veckor....
Imorgon ska vi till Jonas kompis i Ulricehamn så det blir kul, har tvingat till mig ett stopp på Lager157 eftersom vi ändå åker rakt igenom Gällstad.

Nä nu ska jag kika vidare lite snabbt innan Ludvig ska ha gröt

4 kommentarer:

Nina sa...

Nähä, säg inte att ni träffade svärmor igår?? ;-) Hon förekommer ju nästan mer på bloggen än vad J gör! ;-)

Skämt åsido; Trist att du inte hittade några skor. Jag antar att du har varit på Skocompaniet redan eller?

Ha en bra dag, hoppas J kommer hem i bra tid så att ni får lite fredag ihop!

Kattis sa...

Ha en härlig helg i sommarvärmen. Blir roligt att träffa Er på måndag. Ses då! KRAM

Faster Malin sa...

Ja och mig får du blogga om hela vecka 28 för då har jag tagit ledigt för att komma hem och hjälpa er med barnen! Sicken förtjusande överraskning va?!?! Puss och kram från en stressad göteborgska

ScrapMi@ sa...

Kikar in o önskar Dej en fortsatt härlig sommar =)

Nu tar jag bloggsemester!
Sommarkram//Mia