onsdag 17 juni 2009

Onsdag allaredan

Igår va ju barnen och lekte i Höganloft, eller jag satt mest på en filt med Ludvig medans de större sprang runt för fullt. Den lekparken är ju verkligen kanon:-)
Sen krattade jag och Kevin en del mossa,jobbigt som bara den, men det måste göras.
Sent igår kom Jonas hem men nu är han ju och jobbar igen. Men han ska inte jobba så länge idag bara nån timme för att sen va ledig till 19 tiden ikväll då de ska köra ett nattpass,hoppas han hinner sova lite innan det bara för annars blir det tufft för honom.

Vad ska ni göra nu till midsommar?
Vi ska vara hemma och bara ha det mysigt,äta lite färskpotatis,kötbullar,gräddfil med gräslök och burkskinka (som jag älskar,hihi) och då blir det lite annat smått och gott med, och sen måste vi ju är jordgubbar,mums :-)
På kvällen blir det nog till att grilla tror jag och det slinker säkert ner en eller två öl i Jonas mage,jag får dock hålla mig för jag ammar ju än. Men det har jag inga problem med:-)
Vist kan man bli lite sugen på ett glas vin ibland men inte mer,känner inget sug efter att gå ut, utan jag är hellre med min familj och njuter av deras sällskap :-)

Förresten så den 15 augusti drar jag på kick-off i Helsingborg och sen den 21 Augusti är det kollektions släpp på Rabdidos höstkollektion som jag kommer vara återförsäljare av :-)
Så börja fundera på om ni vill boka in ett party med mig sen,jag kommer ju gärna :-)
Det roliga med de här kläderna är ju att det inte finns nån annan säljare här i krokarna så alla barnen kommer ju inte springa runt med samma kläder:-)

Nun måste jag ta Ludvig

2 kommentarer:

Kattis sa...

Jag vill ha ett party =)

Ha en tevlig helg. Kram kram

Nina sa...

Jag kan också tänka mig att ha ett party. Det är alltid kul med lite nytt! :-)

Glad midsommar på er!