fredag 12 juni 2009

Skolavslutning

Igår va vi (jag,Ludvig och svärmor) på Kevins skolavslutning. Är ju himla mysigt,lite tråkigt att vädret inte va så där toppen som det brukar, men å andra sidan kunde det varit värre ;-)
Efter kyrkan begav vi oss till skolan en sväng, barnen fikade och gjorde sommarbingo ,de passade även på att sjunga för de som fyller år på sommarlovet (bla Kevin)
Och så pratade de om vad de ska göra i sommar, och jag såg på Kevin precis vad han skulle säga för han såg så lurig ut, nån som kan gissa................
.........................................
.........................................
DATA sa han,haha han är ju så rolig,vi som ska göra massa kul. men han sa det för att vara rolig för de har gjort det till en grejj i skolan.
Nu får ni ju inte tro att han få sitta hur mycket han vill för det får han absolut inte.


Måste passa på och tacka för alla fina kommentarer jag fick ang blöjtårtan,vad gulliga ni är :-)
Idag måste vi till Anderstorp och lämna tillbaka ett par skor vi köpte där till Kevin,tror inte ens det va en månad sen och de har spruckit............ jättedåligt.
Imorgon ska jag gå och fixa naglarna,så sen blir jag lite snygg,haha. Efter det så ska vi till Jönköping för min ena lillebror har fyllt år så honom måste vi ju fira,och så ska jag fira mamma lite med (har ju varit morsdag)
Ha en mysig,regnig fredag nu :-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Vad mysigt med skolavslutning :)

Det var verkligen en kul grej att ge bort en "Blöjtårta" :)

Hoppas ni har det bra i helgen! kram kram

Svärmor sa...

Det var roligt att få följa med på skolavslutningen. Härligt med det barnen sjöng i kyrkan. Fikat efteråt är alltid lika mysigt även om vi hade lite strul. Ludvigs första skolavslutning och fler blir det för honom innan det är dags för sina egna.
Tack för att du frågade om jag ville följa med