tisdag 23 juni 2009

God morgon

Då va det ny dag igen. Idag ska vi träffa Camilla och hennes barn, blir kul för Elias:-)
I eftermiddag ska jag gå och fixa till naglarna som harf blivit lite fula och då kommer svärmor hit och passar barnen,det är verkligen snällt av henne.

Igår blev det en besök i lekparken, lite fix ute i trädgården och så lurade jag hit svärmor lite.
Vi tittade på´kort från när Jonas va liten, och att säga att Ludvig är lik honom är ju en underdrift ;-)

Nu måste jag ta Ludvig som inte alls vill sitta här nu

3 kommentarer:

Kattis sa...

Godmorgon =)

Ha en fin dag!

Kram kram

Maria Ottosson sa...

Åh, jag vill oxå ha fina naglar, men jag kan inte ha det.. jag bara biter å grejjar.. haha...
Hoppas du har en toppen dag ute i solen!
Nu ska vi oxå ut en sväng!

Nina sa...

Tror inte du behöver lura för att få dit K. Hon skulle nog flytta in hos er om hon bara fick. Far- och morföräldrar brukar inte vara nödbedda när det gäller barnbarnen. ;-)