onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Sitter här och är lite små seg, men jag piggnar till snart :-)
Ludvig sover rätt bra på nätterna nu, vaknar bara en gång. Pratade med BVC igår och sköterskan jag pratade med sa att han behöver ju inte äta på natten längre(till skillnad från små bebisar) så hon tyckte jag kunde testa och ge honom lite vatten,men vi får se.

Allt löste sig med Kevin igår iallafall,tillslut ;-)

Igår när jag och barnen va i lekparken så hade jag med mig en bok och satt och läste lite i solen medans Elias grävde och hade sig och Ludvig sov. det va riktigt skönt :-)

Men när barnen lagt sig igår va jag helt slut och önskade faktist att Jonas hade ett vanligt jobb. För det körde ihop sig rejält med en skrikig Ludvig samtidigt som jag stog och lagade mat, höll på att bränna vid såsen!!!??
När han somnade sen på kvällen ville inte Elias sova i sin säng så det blev några böcker jag läste och en hel del spring in dit,men tillslut så bara somnade han.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle ev träffat Kattis denna vecka men vi har inte riktigt bestämmt något så vi får väl se.

Nu måste jag väcka Kevin

2 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

JA, dessa nätter...
Nu sover iaf Theo hela nätter, å det är underbart. Bebisar ska ju äta på nätterna, men jag väcker honom inte. Han får äta oftare på dagen. Å han följer sin kurva perfekt ändå...
Me jag tyckte ju dom nätterna i början höll på att ta slut på mig ;) Hoppas han börjar sova hela nätter snart! kram

Nina sa...

Jag ville bara skicka över en stor KRAM till dig. För att du gör ett toppenjobb med dina tre barn, även om jag förstår att det måste vara tufft (framförallt om kvällarna) emellanåt. Jag vet ju själv hur det är att ha en "karl på vift" och samtidigt ha bebis(ar) i huset.

Så - från mig till dig - en riktigt, stor, varm KRAM!