torsdag 28 maj 2009

Besöket i storstaden

Vi va ju i göteborg igår. Först åkte vi hem till Malin så Ludvig fick lite mat. Fin lägenhet hon hade:-) Sen åkte vi till något ställe och åt lite lunch, bakad potatis med räkröra blev det för mig och det va riktigt gott. Sen gick vi på lite shoppingrunda,Malin visade mig en sffär som hade lite scrapsaker,köpte nåt papper och några turkos/blå minirosor. Sen kollade vi lite kläder. Jag köpte bara en turkos pikètröja. Svärmor köpte lite till barnen,Ludvig fick ju en halvårspresent(shorts blev det)
Som sagt så han vi inte gå där så länge för sen va det dags att åka hem till Malin igen, mata Ludvig och lite sånt och sen begav vi oss hemåt.
Det va en mycket trevlig dag. Jonas sa att vi kan försöka åka dit snart med:-)

Förresten så löste det sig rätt bra med F-kassan, hon jag pratade med skulle fixa det,tyvär hinner nog inte pengarna in denna veckan men nästa iallafall.
Riktigt trevlig och hjälpsam va hon.

Idag har vi inte så många planer mer än att vi ska med svärmor och köpa present till Jonas(nyfiken Jonas?hihi) Blir ju ingen promenad idag för jag slog i min tå igår innan vi åkte till Göteborg och och det tog rätt illa så hela tån är röd/lila/blå......
Ska ju hämta Elias i eftermiddag såklart :-)

Nu är det dags för frukost

4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men vad roligt med storstadsbesök o shopping.....o framför allt scrappshopping =))))))

Bra att det löste sej med FK o hoppas din onda tå blir bättre!

TRevlig Helg!
Kram//Mia

Angelica sa...

Hoppas att din tå snart mår bättre!
Här jobbas det på för fullt! Man måste hålla sig sysselsatt :-)
Kram

Nina sa...

Det var ju roligt att ni hade ett par trevliga timmar med Malin och att ni fick shoppat lite också.

Om inte Jonas kan åka snart så kan du väl dra till Götet själv m Ludvig? En god kvinna reder sig själv heter det ju. ;-)

Kram!

Kattis sa...

Aj då.....slog inte du i din tå rätt illa när du bodde i lägenheten här i sm stenar en gång med? I barnstolen har jag för mig det var....