fredag 29 maj 2009

Fredag och SOL

Äntligen fredag, ska bli mysigt att älsklingen kommer hem idag även om det blir rätt sent ikväll.
Och har ni sett vädret ute.....helt underbart. Så till och med jag kan nog gå ut idag, för jag kan köra med flippflopp så gör det inte lika ont på tån,hihi.
Vi har ju även Gisledagarna här i helgen,för er som inte vet vad det är så är det kareleval, och marknad och så karuseller. Så vi ska upp en sväng imorgon med alla barnen.
Kanske sticker upp en sväng idag med,får se.


2 kommentarer:

Angelica sa...

ja det blir ju en sväng idag me, för vi ska ju dit!!!!!!!!!!!!!!!!!

ses snart!!!
kram

Kattis sa...

Vi kommer inte åka på gisledagarna nått i år. Slösar bara pengar i onödan å vi måste köpa endel kläder till pojkarna och sen hoppas jag på att kunna köpa ett nytt köksbord jag längtat efter ett bra tag.

Jag ska kolla när jag är ledig å så, hör av mig. Så kanske vi ses till veckan redan?

Ha en bra helg! KRAM