torsdag 14 maj 2009

God morgon

Utvecklingssamtalet med Kevin gick bra igår, fanns något han behövde mer träning på men han sköter sig bra i skolan och aldrig inblandad i bråk och sånt så det känns ju bra.

Däremot Ludvig hade väl inte varit jättesnäll mot sin farmor, han hade skrikit en hel del, min lilla mammegris:-)

Palle och jag va ute och gick en sväng igår när Ludvig hade somnat (Jonas va ju givetvis hemma) det va skönt att gå ut utan barnvagn en gång,sen när vi kom hem och skulle ta och dricka Cappuccino så hade ju L givetvis vaknat. Jag satt med honom ett bra tag och försökte söva om honom men det gick inte så bra så tillslut lämnade jag över honom till Jonas så vi kunde drick vår cappuccino,vid 21 åkte Palle. Och jag kollade ju givetvis på Grey`s då,även Jonas och Ludvig..... tror L somnade framemot 21.30 men ändå vaknade han i natt och vid 6.20 idag på morgonen. Tror han kan vara inne i en tillväxtperiod igen för jag tycker att han har börjat äta oftare de sista dagarna,frågan är ju bara om min kropp kommer kunna göra tillräckligt med mjölj så mycket längre till.....
FUnderar på att byta ut nåt mer mål nu......

Idag kommer Elias hem,annars har vi inga planer alls,känns ju inte som vädret blir direkt bra heller......men en liten tur ska vi nog kunna komma ut på

4 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

Vill du ha besök någon dag i nästa vecka? eller har snoret försvunnit hos er ;) ?
Härligt att Kevin sköter sig i skolan... men lille Ludde då... man måste vara snäll mot farmor jue ;) hihi... KRAM KRAM!

Nina sa...

Roligt att du fick höra fina ord om Kevin i skolan. :-)

Ha en bra dag (trots regnet...)!
KRAM

ScrapMi@ sa...

Kikar in önskar Dej en härlig dag =)
Kram//Mia

Karin sa...

hejsan!
har en liten utmaning till dig i min blogg =)=)

kram kram!