onsdag 6 maj 2009

Onsdag

Blev överaskad igår för Jonas åkte inte till Malö igår utan han kom hem:-)
Sådana överaskningar tycker vi om väldigt mycket. Men nu är han på Malö och så får vi se när han kommer hem om det blir imorgon eller på fredag. men nu har jag lite inplanerat.
Idag BVC och spruta för Ludvig och så måste jag städa här hemma, och så kanske Palle kommer sen.
Imorgon ska jag träffa Camilla om inget ändrar sig och på fredag kommer Bonussvägerskan Nina med barnen Annie och Ville.
Och på lördag kanske storasyster kommer ner och hälsar på,det blir kul i såfall:-)
Kul för barnen att få busa med sina kusiner med.

Och ang regnet igår så tog det verkligen inte lång stund innan det började ösa ner,hihi, precis som det gör nu.

Ikväll får vi INTE missa Grey`s för de ser ut att bli väldigt spännande när man ser reklamen för det.

Va ju hos tandläkaren med Kevin igår,man är ju alltid lite nervös eftersom han har haft så dåliga tänder innan, men nu så såg det jättebra ut så man får ju ändå vara tacksam över att det va mjölktänderna som va av lite dålig kvalitet och inte hans "vuxen tänder"
Så när vi va klara där åkte vi till leksaksaffären och köpte en Backugun till honom (inte för att jag riktigt fattar va det är....)

Bara en sak till,pratade med Ellen igår och när vi pratade så passade hon på att gå upp på vinden och då hade hon haft inbrott där, hon gick och kollade medans hon hade mig i luren,men jag blev ju sketa nervös över att nån skulle vara kvar....men det gick bra, verkade nog inte vara något som saknades men hon skulle ringa polisen idag och så får vi se sen.

Nu måste jag slänga på lite smink så jag är redo för en tripp ut till BVC sen

Inga kommentarer: