lördag 23 maj 2009

Lördag morgon

Vilken kväll det blev igår, Ludvig håller nog på att få tänder och det va riktigt jobbigt för honom,men vi gav honom alvedon till slut kunde han somna in för natten (flera timmar senare än vanlig).
Vi va uppe på önska och handlade äntligen upp presentkortet vi fick i julas,det blev en stor båt som vi har ute i fönstret i uterummet,blev himla snyggt. Vi har nämligen bestämt att vi ska ha lite båt tema där ute,blir nog himla snyggt.

I torsdags planterade jag om mina pelargoner och även mina grönsaker ,hoppas det blir fina blommor och gott att äta :-)
På kvällen skulle vi grilla så vi bjöd hit Håkan med för Angelica hade fått åka in till sjukhuset med misstänkt havandeskapsförgiftning, men efter ett dygn på sjukan så va det vist inte det. Så det va ju tur,men nu är hon nog hemma och väntar på sin bebis kan jag tänka mig för nu är det verkligen inte långt kvar :-)

Nu ska jag ta ewn bloggrunda

1 kommentar:

Angelica sa...

ja nu e ja hemma! har varit skönt att sova i sin egen säng inatt utan att behöva ta en sömntablett för att få lite sömn :-)
kramar