söndag 17 maj 2009

ECS

Vem lyckades somna på soffan i väntan på vinnaren av ECS?
Ok jag erkänner, det va jag..... tror jag gör det varje år för det är såå segt att vänta.
Och jag måste säga att det va många bra låtar, och även om jag gärna hade sett att Sverige vann så va det ju ändå rätt låt som vann för "Fairytales" är ju så bra och mysig och lite annorlunda:-)

Vad gjorde vi mer igår.... jag tvättade och grejjade och Jonas klippte gräset. Och så va vi en sväng hos Jonas pappa och Bettan.

Idag kommer Kevin lite tidigare för vi ska till Jönköping idag,eller rättare sagt Huskvarna. Där ska vi gå på någor som heter Barnens festival Dag,det ska bli jättekul,bla så kommer Mojje dit och så finns det massa kul för barnen där. Efter det så ska vi till pappa och hämta några plantor som syrran köpt åt mig och så ska pappa passa på att bjuda oss på mat.

Nu ska jag snart plocka fram frukost för jag börjar bli riktigt hungrig

1 kommentar:

Karin sa...

hello! Hoppas allt är bra?!

Flickan på kortet är inte en stämpel, utan ett klistermärke..Köpte det hos ScrapLyckan i ett paket med massa olika motiv =)
kram kram!