tisdag 5 maj 2009

Regnet det bara öser ner (trallallalallla)

Nja öser ner gör det väl inte riktigt men det regnar lite iallafall,skönt att slippa springa och vattna alla nyplanteringar idag :-)
Lite typiskt för jag hade tänk gå till lekparken med barnen men jag kom på nu att Elias har inga regnkläder då han växt ut de förra.... typiskt mig o inte ha koll.
Idag har vi inga speciella planer än, mer än att Kevin ska till tandläkaren sen så vi får hämta honom i skolan sen.
Förresten så ska nog jag börja sälja barnkläder via homepartyn till hösten.
Har inte tackat ja riktigt än men det kommer jag nog göra.
Kollade på ett märke med lite tuffare barnkläder, men det passade nog inte mig så bra såg jag när jag lusläste avtalet. Men hittade ett annat företag som verkar passa mig mycket bättre.
Avslöjar inte vilka de är än, mer än att de är nya här i trakterna :-)
Så börja fundera på om ni inte vill ha ett party med mig sen till hösten;-)

Nu bloggrunda sen blir det nog sängen för L tror jag

2 kommentarer:

Kattis sa...

Efter vi pratat häromdan så drömde jag om att jag skulle ha party här å jag hade glömt å meddela en massa å började få panik över att så få kom, vågade inte erkänna för dig att jag glömt, haha...

Å du här har regnet öst ner under dagen!

Såg att du ringt...jag jobbade. sen utvecklingsamtal på dagis, var hemma vid fyra.

Kram kram

Miia sa...

Låter ju super skojigt att börja sälja barnkläder! Homeparty skulle jag vilja ha! Jag som älskar att ha en massa folk här hemma ;)

Men du? vad va de för företag som hade lite "tuffare" barnkläder då? ...om jag får fråga :)

Jaa regn nästan hela dagen idag, men visst va de skönt? Ha de bra Kram