onsdag 20 maj 2009

Helgen+ lite magsjuka

Söndagen blev lyckad för barnen hade jättekul, men det var inte stort där. Jag hade nog varit besviken om jag hade betalat för att gå in men nu fick jag ju biljetter genom Facket så då va det helt ok. Och Mojje är ju så duktig och har så roliga låtar :-)
Efter Barnens festivaldag så åkte vi till pappa och fick god mat,ris och fläskfilè med hemmagjord sötsur sås,mmm vad gott det va.

Denna veckan har vi legat sjuka,jag fick ont i magen på söndagkvällen och har inte varit alls pigg och igår började min lilla plutt Elias spy,fy vad jobbigt det är när de små är sjuka:-(

Men jag fick lite postpaket igår som fick mig på bra humör,det va mina och svärmors pelargoner,och så va det även ett paket från Papermaze ,med scrapsaker så nu kan jag fortsätta att scrapa lite åt pojkarna :-)

Idag blir det lugnt för jag vill inte riskera att Elias smittar nån så vi får hålla oss inne, och så öser ju regnet ner med......

Här kommer lite kort från i söndags
Här har vi precis kommit in, barnen fick glass och lite godis vid ingången:-)
Elias första fiskdam

Pojkarna visar upp vad de fiskade upp ;-)

Ett underbart kort på Elias (måste nog förstora det)

Fanns ju lekpark där med så dit gick vi en sväng

Jonas visar Elias hästarna som går runt,återigen har jag lyckats som fotograf ;-)
Det va allt för nu


4 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

Näe, det är inget vidare med magsjuka :(
Här skiner solen =) Konstigt att det kan ösregna bara 2 mil härifrån :)
SÅ här blir det en lååång promenad!

KRam kram

Lina sa...

Det blev en mysdag, med ungarna idag :)

Usch magsjuka är ju ingen höjdare alls. Fy! Hoppas han (ni?) kryar på er..

kramar

Smaulandskan sa...

Fy tusan för magsjuka. Hoppas ni är pigga nu allihop.

Fina foton från er familjedag i söndags!

KRAM

Katarina sa...

Nä fy för magsjuka.

Såg mysigt ut på eran utflykt :)

KRAM