tisdag 12 maj 2009

Prästens lilla kråka


Elias ÄLSKAR när man gör "Prästens lilla kråka" med honom.Vet inte varför jag kom på det nu för han är ju inte ens hemma,men det är ju svårt att släppa tankarna på barnen ;-)


Fint väder idag:-) Så en promenad får det ju bli idag,och så ska jag grejja lite här hemma och kanske hinner jag scrapa lite med. Vi får se vad Ludvig vill ;-)


Glömde mina Hortensior ute i natt och det har varit frost.......typiskt mig
Kortet här ovan har min pappa tagit och fixat lite, jag ser lite mongo ut (som alltid på kort) men tyckte han fixade till det så snyggt därför visar jag det ;-)
Tror det finns med i Taikons familjealbum som pappa har gjort. För er som inte vet så är vi ju rätt många i vår familj så pappa kom på idèn att göra ett album med alla och sen om nån ny kommer in i familjen så kan han visa det och berätta vem alla är,haha
Min pappa är bara för rolig:-)

2 kommentarer:

Nina sa...

Aha, jag började undra varför det stod "Prästens lilla kråka" och så var där ett foto på dig under?! Men jag fick ju förklaringen till både och lite längre ner. ;-)

Ha en fin dag!
KRAM

Kattis sa...

Vad fint ditt hår är, har du klippt dig?

Ja, det går ju inte en enda timme knappt utan att man på nått sätt tänker på sina barn.

Kram