tisdag 26 maj 2009

Sol :-)

Härligt väder ute, tänkte hoppa in i duschen och sen hinna springa ut på en promenad innan Angelica kommer hit.

Igår va jag och barnen och hälsade på hos dagmamman, Elias hade verkligen jättekul. Himla kul att man kan gå dit ibland, och sen när det blir dags för inskolning (dröjjer dock ett tag) så kommer vi ju knappt behöva det :-)
Efter att vi varit där gick vi hem och åt, Ludvig fick en barnmatsburk, Elias kyckling och jag åt tonfisk sallad sen dagen inan,det va riktigt gott:-)
Sen gick vi ut en sväng igen, Elias gungade och sprang runt, L satt i sin vagn och lekte och somnade sen med, och jag satt och njöt av solen lite och sen passade jag på att rensa lite i landen med, elias hjälpte ju till då med ;-)

Nä nu ska jag göra mig iordning lite snabbt

2 kommentarer:

Kattis sa...

Hoppas vi kan ses snart. KRAM

Nina sa...

Springa ut på en promenad?! Snacka om motsägelsefull mening! Men ok, det får gå för denna gången då. ;-)

Kram från språkpolisen ;-)