onsdag 13 maj 2009

Dagens I-landsproblem

Vad arg jag blir.... hade beställt lite scrapsaker och lagt i kassan på webbshoppen (och det tog sin tid att gå igenom alla olika kategorier med papper) och när jag sen klickar på kassan så försvinner allt............orkar INTE göra om allt nu.....
Nackdelen med att handla på nätet.......

Jaja igår va Angelica här med sin stora mage:-) " veckor har de kvar nu...inte långt.

Idag ska jag nog ut på promenad, städa lite mer och så i eftermiddag ska jag på utvecklings samtal med Kevin så då kommer svärmor hit och passar Ludvig.
Sen kanske Palle kommer hit på kvällen,men det får INTE bli lika sent idag,fattar inte hur vi lyckas,haha

Och Jonas kommer hem ikväll med, han kommer faktist vara hemma hela veckan, eller inte på dagarna men på kvällarna:-) Idag blev det en tripp till Helsingborg för honom och imorgon blir det Göteborg tror jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen,passar på medans lillen sover

2 kommentarer:

Karin sa...

Jaa, håller med! Det har hänt flera gånger när jag har gjort en beställning.. Då tappar man ju bara lusten (fast ganska bra för plånboken) hihi
kram kram!

Kattis sa...

Hej hej!

Ha ha...nu ska man verkligen få tänka till när man läser din blogg ser jag...
så här står det: " veckor har de.... så då fick jag ju titta ner på tangentbordet för å se vilken siffra som har samma som " haha...

Ha det gott, Kram kram