fredag 15 maj 2009

Friday:-)

Igår lurade jag hit Angelica en sväng,så vi satt som vanligt och drack te och tjatade strunt.
Vi kom även på:
DAGENS I-LANDSPROBLEM
Men tyvär har jag glömt precis vad det va, men det va något med sköra naglar typ,haha
Fy vad jag verkar ytlig nu, men det är jag verkligen INTE,men man måste få skoja och fjanata sig lite ibland med,eller hur?!
Efter att barnen lagt sig så kom svägerskan hit en sväng, hon ska vara hemma över helgen och passade på att komma förbi mig på en kopp te på vägen till A-torp.
Det va mycket trevligt att träffa Malin:-)

Idag vaknade Ludvig vid 5,men hade inte ELias kommit med och börjat sura så hade nog L somnat om, men nej det gjorde han ju alltså inte............. Men nu ligger han och sover.

Idag får vi se vad som händer,skulle träffa Camilla men jag har inte fått tag på henne.
Och så ska det komma hit nån och kolla på skorstenen så jag kan ju inte ge mig ut.....
Nu ska jag kika vidare

2 kommentarer:

Miia sa...

Ville bara säga Trevlig helg! :)

kram kram

Angelica sa...

ja dagens ilandsproblem handlar om våran naglar :-)
Tänk vilka problem vi har!