onsdag 27 maj 2009

Försäkringskassan............

Vad trött jag blir..... Va inne på min bank nu, och då ser jag att jag INTE har fått alla pengar jag ska ha,har bara fått knappt 3oookr........det räcker ju inte speciellt långt. Får vänta tills de öppnar och så får jag ringa dem och fråga vad de sysslar med.

Det va trevkigt hos Palle igår,Ludvig satt och lekte med hennes sevetthållare,borde nog köpa en sån istället för massa dyra leksaker till honom,hihi.

Nä nu hinner inte jag sitta här och blogga

4 kommentarer:

Karro sa...

Visst är det trist när det krånglar.
Jag har inte fått några pengar alls den här månaden, dom hade missat det på något sätt.
Tur att jag har jobbat lite extra så att jag fick en liten lön i alla fall för dom kunde inte garantera att jag skulle få pengarna innan räkningarna ska betalas..
Hoppas det löser sig för dig!
Ha en bra dag!

Karin sa...

jaaa, du.. vad skall man säga.. dessa myndigheter.. det är inte ofta det funkar.. Hoppas det löser sig,
kram kram!

ScrapMi@ sa...

Håller tummarna att det ordnar sej o att pengarna trillar in på bankkontot =)

Kramiz//Mia

Lina sa...

Åh tack! :)

Tycker det e ofta det är nåt "billigt skräp" som är roligare än alla de där dyra leksakerna tillsammans. Konstigt nog :)

Hoppas det löser sig med pengarna, tycker ändå försäkringskassan fungerar hyrsat numera. Innan var det ju katastrofalt!

kram!