fredag 18 september 2009

Fullt ös

Hej på er, va ett tag sedan det kom nytt nytt härifrån men nu så... :-)
Inte för att det hänt så himlan mycket men ändå.
Vi träffade Camilla,Sixten och Sune i lekparken häromdagen och Elias och Sixten hade verkligen såå kul och lekte och busade för fullt.
Igår va angelica och Ella här, blev bett gals med te och en hel del prat precis som det ska vara:-)
Idag kommer BVC sköterskan hit för treårs kontroll på Elias, kan bli mycket intressant,hihi.
Och ikväll kommer Kevin hit för imorgon bär det av till Borås djurpark. Elias är dock lite orolig att Kicki och Annie ska bli lite rädda för lejonen men då ska han skrämma lejonen säger han...han är ju för go min lille son, redan beskydda tjejerna(och kvinnor)
Efter djurparken ska vi direkt hem för att svida om för att sen gå på Ellas dop, så fullt uppp blir det verkligen på lördag.

Försäljningen av kläderna går kanonbra, ligger ca 1000kr över mitt säljmål och då har jag ändå två visningar kvar....så det känns riktigt riktigt kul :-)

Nu måste jag plocka in disken (fixar inte det direkt efter att jag ätit för då kommer frukosten upp, vadå äckelmagad)

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Då ska jag inte berätta för dig vad jag åt i morse för då kräks du nog på plats! ;-)

Ha en bra helg ni också!
KRAM

Lina sa...

Åh tack vännen! :) Skulle jag kunna lägga ut "ditt" smycke på bloggen nu? Blev det omtyckt på dopet?


Allt bra med dig annars? I graviditeten och så menar jag?

Ha en toppenkväll! kram