fredag 11 september 2009

God morgon

Nu sitter jag här i soffan och kikar runt på nätet, Elias tittar lite på barnprogram och Ludvig kryper runt på golvet. Har precis ringt till mödra och beställt tid, så om ca två veckor ska jag dit och få lyssna på lilla bebisens hjärta...såå mysigt:-)

Nu kan ni äntligen se de nya kläderna på www.rabdido.se :-)

Måste åka upp till babyproffsen med Elias bilstol med för ibland går bältet knappt att låsa och igår när vi åkte så åkte det upp!!!!! Det går ju absolut inte ha det så.
Måste förbi banken med för de där sista pengarna jag ska ha i semesterersättning (ca 5000kr) såger nu lönekontoret att de satt in på mitt konto, men det ha de INTE gjort, så banken ska få skriva ut ett kontoutdrag så de typ får stämpla eller nåt sånt.
Behöver jag säga att jag börjar bli FRUKTANSVÄRT trött och irreterad på vårt lönekontor.....

Väntar även på besked om jag uppnådde mitt säljmål i augusti, jag vet ju att jag gjorde det på lagda ordrar med måste de vara betalda med så är det ju fetekört för mig. Hade tyvär ordrar för ca 3000kr som inte har blivit betalda.
Så nån vidare lön får jag ju inte ut,tråkigt när man lagt massa tid på det.
Men denna månaden blir nog bättre, för visningen jag va på i helgen har de flesta redan betalat och deras kläder är på väg till dem:-)

2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Kikar in med en KRAM!!!
/Mia

Nina sa...

Jag fick mina kläder igår och har lagt undan dem = årets första julklappar är härmed fixade. Skönt! ...Som sagt var; oss Hestrabor (och även dem som kom utifrån) kan man lita på! ;-)

Jättedåligt av dem som beställde och sedan inte betalade, att man har samvete att bete sig så fattar inte jag?! Då är det ju bättre att inte köpa alls.

Förresten; Vecka 46-47 skrev du? Vad var det för erbjudande då?

Oj, det här blev långt. Jag är nästan lika engagerad som du i det här med Rabdido. Ha ha! Skämt åsido; man gör ju vad man kan för att hjälpa till! :-)

KRAM